دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier برای PC
وبسایتی برای دانلود انواع بازی کامپیتری
تاریخ : جمعه 16 تير 1391
نویسنده : پوریا

 

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

 

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW |

| نسخه کم حجم BlackBox|

| کرک فیکس SKIDROW به صورت جداگانه افزوده شد |

   | آپدیت شماره v1.01 |

 

Ghost Recon Future Soldier دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: خريدپستي بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier , دانلود Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier , دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier , دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier با لينك مستقيم , دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي كامپيوتر , دانلود بازي تفنگ 2012 , دانلود مستقيم بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier , دانلود نسخه پي سي بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier , لينك دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier , لينك پرسرعت بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier , نسخه اسكيدرو بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier , نسخه جديد بازي Ghost Recon , نسخه جديد بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier , نقد و بررسي بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier ,
تاریخ : جمعه 16 تير 1391
نویسنده : پوریا

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

 

spec ops the line cover دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC

 

یکی از صحنه های ابتدایی بازی آنجایی است که بازیکنان تازه خودشان را در محیط بازی مشاهده می کنند و به یکباره دو مرد را می بینند که از یک پل به وسیله طناب آویزان شده اند و شخص دیگری نیز روبروی آن ها قرار دارد که کنراد (Konrad) نام دارد. به شما گفته می شود که یکی از آن ها دزد آب است و دیگری نیز کل خانواده اش را کشته است.کنراد به شما پیشنهاد می دهد که یکی از این دو نفر را بکشید، اما کدام یک از این افراد مستحق مرگ هستند؟ اگر هر دوی آن ها را بکشید، چه می شود؟ اگر طناب آن ها را با تیر بزنید تا آن ها آزاد شوند، چه می شود؟ این ها تمام آن احتمال هایی هستند که در این صحنه با آن مواجه می شوید. زمانی که در حال گرفتن این تصمیمات هستید، باید به این موضوع فکر کنید که آن ها روی روند بازی شما تأثیرگذار هستند و در قسمت های مختلف بازی می توانند باعث بروز اتفاقات جدید شوند. همیشه باید به بهترین و بدترین حالت توجه کنید. انتخاب های شما ممکن است باعث شود که اتفاقات مختلفی هم برای هم تیمی های شما رخ بدهند.

این انتخاب ها باعث می شوند که بازی کم کم شخصیت فرد اول بازی را تغییر دهد و مشاهده کنید که رفتار او متفاوت می شود. در تیم شما افراد تازه کار وجود دارند که باید به آن ها روحیه بدهید و در بسیاری از موارد نیز باید به آن ها بگویید که کارهای شما را نگاه کنند تا بتوانند در شرایط مختلف خوب عمل کنند. مهارت شخصیت اصلی روی سایر شخصیت ها نیز تأثیرگذار است. پس از چند مرحله، بعد از قسمت ابتدایی بازی و بعد از اینکه با صحنه های مختلفی روبرو شدید، به یک مکان بسیار تخریب پذیر می رسید. دیدن این قسمت ها واقعاً هیجان انگیز است و قطعاً شما را جذب خود می کنند. در این قسمت ها زمانی که دستوری به سایر هم تیمی ها می دهید، مشاهده می کنید که در صدای آن ها حالتی ترس وجود دارد که دیگر مانند همیشه با اطمینان جواب شما را نمی دهند. آن ها می خواهند زنده بمانند و به خانه برگردند. 

 

                                                             لینک دانلود در ادامه مطلب


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: دانلود از سرور mediafire برای بازی Spec Ops: The Line , دانلود از مدیافایر بازی Spec Ops: The Line , دانلود با لینک مستقیم بازی Spec Ops: The Line , دانلود بازی 2012 اسنایپی , دانلود بازی اسپک اوپز برای کامپیوتر , دانلود بازی اسک آپز برای کامپیوتر , دانلود بازی اکشن 2012 , دانلود بازی تک تیر اندازی 2012 , دانلود رایگان بازی Spec Ops: The Line , دانلود رپیدشیر بازی Spec Ops: The Line , دانلود لینک پرسرعت و مستقیم بازی Spec Ops: The Line , دانلود مستقیم بازی تفنگی , دانلود نسخه اسکیدرو بازی Spec Ops: The Line , دانلود نسخه نهایی SKIDROW بازی Spec Ops: The Line , دانلود کرک نهایی جداگانه بازی Spec Ops: The Line ,
تاریخ : جمعه 16 تير 1391
نویسنده : پوریا

 

The Walking Dead Episode 2: Starved for Help فصل دوم از ۵ قسمت بازی The Walking Dead می باشد . این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

 

The Walking Dead دانلود بازي The Walking Dead Episode 2: Starved for Help براي PC

لینک دانلود در ادامه مطلب

 


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
برچسب‌ها: ايپزود جديد بازي The Walking Dead , دانلود The Walking Dead Episode 2: Starved for Help , دانلود The Walking Dead قسمت 2 , دانلود بازي The Walking Dead Episode 2 , دانلود قسمت 2 بازي The Walking Dead , دانلود مستقيم بازي The Walking Dead Episode 2 , دانلود مستقيم بازي The Walking Dead Episode 2: Starved for Help , دانلود نسخه دوم بازي The Walking Dead , دانلود نسخه كرك شده The Walking Dead Episode 2 , كرك بازي The Walking Dead Episode 2: Starved for Help , نسخه دوم بازي The Walking Dead , نسخه معتبر بازي The Walking Dead Episode 2 این ,

آخرین مطالب

/
دانلودرایگان گیم های جدیدونقدآنهاد|دانلود انواع بازی کامپیتری